دسته : ورزشیتاریخ: ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
برنامه غذایی برای کاهش وزن بصورت طبیعی و موثر

در وب سایت ها چیزی که بسیار زیاد پیدا می شود برنامه غذایی برای کاهش وزن است که هر کدام به نوعی برای خود برنامه تهیه کرده اند. بعضی ها با کم کردن شدید غذا می خواهند مردم را راهنمایی کنند برای کاهش وزن بعضی ها با قرص و بعضی ها با ورزش زیاد همه این موارد گفته شده می تواند به کاهش وزن شما کمک کند اما نخوردن غذا ، ورزش زیاد ، قرص اینا همه مواردی هستند که باید بسیار به آن توجه شود شما نمی توانید یک باره غذا خود کم کنید و اصلا شاید نیاز نباشد غذا خود را کم فقط لازم است برنامه غذایی برای کاهش وزن مناسب داشته باشید و با عمل کردند آن به راحتی می توانید وزن خود را کم کنید همچنین ورزش به اندازه بسیار در کاهش وزن مناسب است نه ورزش زیاد و چند کیلو کم کردند در یک ماه با برنامه همه کار باید پیش برود ما در این مطلب از سایت نازشو به شما توصیه نمی کنیم که از قرص استفاده کنید نه اینکه هیچکس نباید از قرص های لاغری استفاده کند نه اگر هم قرار باشد کسی استفاده از قرص های لاغری نکته ای که وجود دارد حتما باید تحت نظر پزشک متخصص این کار انجام دهد چون دارو های لاغری قاچاق و غیر بهداشتی در بازار بسیار وجود دارد که مورد تایید وزارت بهداشت نیست پس دقت کنید. استفاده از هر قرصی بدون مشورت از پزشک می تواند برای سلامتی شما نیز خطرناک باشد. این برنامه غذایی برای کاهش وزن بصورت طبیعی و موثر است برای کسانی که اضافه وزن معمولی دارند و دچار اضافه وزن شدید نیستن اگر شما به پزشک مراجعه می کنید برای کاهش وزن می توانید درباره این برنامه با آن مشورت کنید شاید به شما توصیه نکنند استفاده کنید. این برنامه به بسیاری از افراد که باشگاه مراجعه می کنند و می خواهند لاغر شوند توصیه می شود.

این مطلب هم احتمالا مورد علاقه شما باشه  در برنامه کاهش وزن خود این میوه های خشک شده را اضافه کنید.

برنامه غذایی برای کاهش وزن بصورت طبیعی و موثر

نکته ضرروی همین ابتدا که شاید در همه برنامه غذایی برای کاهش وزن به شما توصیه می شود کم کردن نمک ، ادویه ، برنج ، شیرینی ، سس ، روغن ، شیر پرچرب شما می توانید تعداد از این مواد غذایی را کامل حذف کنید اما با کم مصرف کردند آن هم به مشکل نمی خورید. ولی حذف کامل شیرینی و سس کار زیاد سختی نیست ولی در کل خیلی نقش در کاهش وزن شما می تواند داشته باشد.

1- ساعت 7 نیم یا 8 یک نان لواش به همراه یک لیوان شیر کم چرب ، یک لیوان آب هویچ به همراه یک عدد سیب و یک عدد خیار

2- ساعت 10 نیم یا 11 دو عدد خیار به همراه پنج عدد آلو و یک یا دو عدد سیب

3- ساعت دو یک سوم نان سنگک برشته به همراه 25 گرم گوشت گاو یا ماهی یا مرغ کبابی + دو برش کدوی آب پز + یک عدد کاهو + یک نعلبکی انگو + سه عدد آلو

4- ساعت شش یک لیوان چای بدون شکر و قند بنوشید توصیه می شود که چای را با توت خشک بخورید. به همراه سه عدد خرما + سه برش طالبی + گیلاس در صورت فصل نبودن این میوه ها از چند عدد میوه فصلی استفاده کنید.

5- ساعت 9 یک عدد نان لواش به همراه دو عدد سیب زمینی پخته یا تنوری کوچیک به اضافه یک عدد سفید تخم مرغ  به اضافه یک عدد سیب و سه عدد آلو

برامه ورزشی

روزی سه بار هر بار 15 دقیقه نرمش

این مطلب هم احتمالا مورد علاقه شما باشه  سن مناسب فرزند دار شدن

هفته ای سه نیم یا سه ساعت شنا

بازهم این ذکر این نکته ضرروی است این برنامه گفته شده را با پزشک خود در میان بگذارید شاید توصیه های به آن اضافه یا کم کرد امیدواریم که این برنامه غذایی برای کاهش وزن برای شما موثر نیز باشد و شما بدون اینکه غذا هایی خود زیاد کم کنید یا ورزش سنگین کنید بتوانید از به وزن ایده آل خود برسید و سعی نکیند در یک ماه وزن خیلی زیادی کم کنید که ممکن است برای بدن شما مشکلاتی دیگر ایجاد شود سعی کنید کار ها اصولی انجام دهید تا به هدف خود برسید. نظرات خود درباره این مطلب برای ما بنویسید.