طرز تهیه پیراشکی سیب زمینی

طرز تهیه پیراشکی سیب زمینی خوشمزه

در این پست از وب سایت نازشو می خواهیم به شما طرز تهیه پیراشکی سیب زمینی را آموزش دهیم. پیراشکی سیب زمینی که بسیار خوشمزه است محبوب بسیار از جوانان امروزی است و غذای خیلی خوشمزه ای هم نیز است که ما سعی کردیم یکی از خوشمزه ترین های آن را  به شما آموزش دهیم تا شما تهیه پیراشکی سیب زمینی بتوانید از مهمان های خود پذیرایی کنید یا در کنار خانواد آن را میل کنید. برای اینکه پیراشکی سیب زمینی که آماده می کنید شل و شکل بدی نداشته باشد باید به نکاتی که در مطلب گفتیم کامل دقت فرمایید و آن را در طرز تهیه پیراشکی سیب زمینی رعایت کنید تا یک پیراشکی سیب زمینی خوشمزه داشته باشید. در ما را همراهی کنید تا این آموزش آشپزی را شروع کنیم.

مواد لازم برای تهیه پیراشکی سیب زمینی

فلفل دلمه : یک عدد
سیب‌زمینی : 6 عدد
گوشت چرخ کرده: 160 گرم
پیاز: یک عدد
رب گوجه : یک قاشق غذا‌ خوری
تخم‌ مرغ: یک عدد
نمک و فلفل : به مقدار لازم
پودر سوخاری: به مقدار لازم
روغن و آویشن: به مقدار لازم

طرز تهیه پیراشکی سیب زمینی

خوب برای شروع تهیه پیراشکی سیب زمینی باید اول سیب‌ زمینی‌ ها را در یک ظرف آبجوش قرار می دهیم تا بپزد سپس سیب زمینی ها را رنده می کنیم و نمک و فلفل را به سیب زمینی رنده شده اضافه م یکنیم بعد آن را خوب مخلوط می کنیم. بعد نوبت به پیاز میرسد آن را نگینی خرد می کنیم و با کمی روغن آن را تفت می دهیم. بعد از این‌ که پیاز کمی طلایی شد گوشت چرخ کرده را به آن اضافه می کنیم سپس فلفل دلمه ها را ریز خرد می کنیم و به همراه رب گوجه و نمک و فلفل و آویشن به آن اضافه می کنیم و  اجازه می دهیم تا تفت بخورد.
بعد نوبت می رسد به تخم‌مرغ ها آن را در ظرفی بشکنید بعد آن را خوب به هم بزنید تا صاف شود. سپس از سیب‌ زمینی پوره شده مقداری برمی داریم و آن را کف دست باز می کنیم و از مواد گوشتی که آماده کردیم یک قاشق داخل سیب زمینی بریزید و دوباره آن را ببنید. به شکلی این کار را انجام دهید که کاملا مواد داخل آن پوشیده و به شکل پیراشکی آن را فرم می دهیم و بعد آن را در تخم‌مرغ فرو کنید و بعد در پودر سوخاری بغلتانید. بعد آن را در روغن داغ سرخ کنید دقت کنید قبل از اینکه این کار انجام دهید حتما بگذارید تا کمی تابه گرم شود. بعد اجازه دهید پیراشکی سیب زمینی خوب برشته شود و بعد آن را خارج کنید بقیه مواد را هم به همین شکل درست می کنیم و بعد آن را سرو می کنیم. اما کنار آن خیارشور ، گوجه فرنگی و سس فراموش نشود با این پیراشکی سس کچاپ بهترین گزینه است امیدواریم که پیراشکی سیب زمینی شما هم خوشمزه شده باشد و از خوردن آن لذت برده باشید.