بازگشت رامبد جوان

بازگشت رامبد جوان به بازیگری

بازگشت رامبد جوان به بازیگری

به گزارش نازشو – رامبد جوان بعد از پایان فصل پنجم خندوانه تصمیم گرفته است که به دنیا بازیگری برگردد. با اینکه رامبد در فیلم سینمایی جدید خودش نقش کوتاهی را بازی کرده است اما او چند بار در خندوانه و مصاحبه های تلویزیونی خود درباره اینکه شاید نقش دیگری را بازی نکند گفته بود و گفت ترجیح میدم کارگردانی انجام دهم تا بازی چون کار بازیگری بسیار سخت است. همین موضوع باعث شده بود که رامبد جوان بیشتر کار های پیشنهادی خود را رد کند.

تا اینکه پیشنهاد بازی در فیلم جدید آقا بهروز افخمى باعث شد رامبد دوباره تصمیم بگیرد. به کار بازیگری برگردد. بهروز افخمى که مجریگری برنامه هفت را در سال گذشته در اختیار داشت. و حواشی بسیار هم داشت از این برنامه کنارگیری کرد این کارگردان سرشناس که حدود چهار سال به چهارسال کار سینمایی میسازد بسیار کار های خوبی در کارنامه خودش داشته است.

و فیلمنامه جدید کار آقا افخمی باعث بازگشت رامبد جوان به بازیگری شده است حتما فیلم موفق را شاهد خواهیم بود که احتمال زیاد به جشنواره فیلم فجر نمی رسد باید دید تجربه بازگشت رامبد جوان به بازیگری چگونه خواهد بود گفتنی است که رامبد در به زودی اکران فیلم جدید خود را هم در راه دارد. و بعد از آن هم باید دوباره به ساخت فصل ششم خندوانه برگردد.