دسته : سلامتتاریخ: ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
8 میوه با قند مناسب

به گزارش نازشو – یکی از مشکلات که جامعه با آن درگیر کنترل میزان مصرف قند است که با کنترل نکردن آن می تواند اتفاقات بدی برای شما بی افتد و دچار مشکلات جدی شوید پس پیشگیری بهترین درمان است و شما اگر سابقه قند بالا در خانواده خود دارید به مراتب بیشتر باید مراقب باشد حال برخی قند میوه ها را جدی نمی گیرند و بدون هیچ آگاهی میوه هایی با قند بالا زیاد مصرف می کنند ما در این مطلب از سایت نازشو به شما 8 میوه که قند مناسبی را دارند به شما معرفی می کنیم که می تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد اگر قند دارید می توانید قبل از مصرف این میوه ها با پزشک خود مشورت کنید یا مصرف کمی حتی از این میوه ها داشته باشید. ولی این 8 میوه ای که امروز معرفی می کنیم به شما میوه با قند مناسب و کمتری نسب به بیشتر میوه ها دارند. همچنین گفتنی است که پزشکان با تحقیقاتی که انجام دادند به این نتیجه رسیدن که قند ها باعث چاقی می شوند نه چربی ها این تحقیق هنوز بطور علمی از طرف پزشکان تایید نشده است اما ممکن در ماه های آینده اخبار زیادی در این باره بشونید. همان طور که مصرف زیاد قند مشکل زا است مصرف کم آن هم می تواند شما را با مشکل روبه رو کند پس تعادل در مصرف بهترین کار است که شما می توانید انجام دهید در ادامه همراه ما باشید.

1- توت فرنگی: این میوه سرشار از فیبر خوراکی و میزان پایینی قند است. همچنین توت فرنگی منبع غنی از ویتامین C به حساب می‌آید.

این مطلب هم احتمالا مورد علاقه شما باشه  خواص لیمو ترش برای بدن را بدانید

2- هلو: اگرچه هلو طعم شیرینی دارد، یک عدد هلوی متوسط تنها حاوی ۱۳ گرم قند است.

3- آووکادو: آووکادو تقریبا از میوه‌های بدون قند به حساب می‌آید و منبع خوبی از چربی‌ های سالم و فیبر است.

4- لیموترش: این میوه حاوی مقدار کمی قند و سطح بالایی ویتامین C است و گزینه افزودنی عالی برای رژیم غذایی محسوب می‌شود.

میوه با قند مناسب

                                                                                                                 میوه هایی با قند کم

5- طالبی: این میوه تابستانی حاوی مقدار کمی قند و میزان مطلوبی از پتاسیم ، ویتامین C و آهن است.

6- بلک بری (تمشک آبی): بلک بری همچون توت فرنگی حاوی چهار تا پنج گرم قند است و منبع غنی از آنتی اکسیدان به حساب می‌آید.

7- گریپ فروت: این میوه که مقدار پایینی قند دارد برای مصرف در وعده صبحانه توصیه می‌شود.

8- پرتقال: یک عدد پرتقال متوسط حاوی ۱۴ گرم قند قابل هضم است و پرتقال همچنین منبع عالی از ویتامین C است.

 

خوب امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد کسانی که مشکل قند دارند قبل مصرف حتی این میوه ها که قند مناسب و کمی دارند هم با پزشک خود مشورت کنند. اگر دوستانی را می شناسید که دنبال این هستند که بدانند میوه با قند مناسب کدام میوه ها هستند می توانید با ارسال این مطلب به آن ها کم کنید. برای اشتراک مطلب میوه با قند مناسب فقط کافی است از دکمه های اشتراک گذاری کمک بگیرد.