بهترین خودکار برای مدرسه و دانشگاه

بهترین خودکار برای مدرسه و دانشگاه با قیمت زیر 15 هزار تومان

بهترین خودکار برای مدرسه با قیمت زیر 20 هزار تومان برای مهر 1401

با نزدیک شدن به بازگشایی مدرسه ها کار خرید لوازم التحریر برای بچه ها شروع شده است و پدر و مادر ها دنبال بهترین لوازم برای فرزندان خود هستند و از مهم ترین لوازم التحریر برای بچه ها بدون شک خودکار است. متاسفانه در بازار کلی خودکار با قیمت های بالا وجود دارد که کیفیت آن ها اصلا با قیمت آن ها جور در نمیاد. و در این شرایط سخت اقتصادی کار را برای خانواده دشوار تر می کنند. ما در این پست سایت می خواهیم به شما لیستی از بهترین خودکار های زیر 20 هزار تومان را معرفی کنیم که در کنار قیمت مناسب کیفیت فوق العاده ای دارند و این تایید حاصل خرید هزاران نفر است که بعد از خرید یکبار این مدل خودکار ها مشتری ثابت آن شده اند. پیشنهاد می کنم در ادامه همراه ما باشید تا با این مدل خودکار های ارزان قیمت ولی با کیفیت بالا آشنا شوید.

1- خودکار پنتر مدل Dr.Panter

در شماره یک خودکار فوق روان نانو آنتی باکتریال پنتر مدل Dr.Panter را به شما معرفی می کنم که استفاده کنندگان از این خودکار چند تجربه مشترک داشتند که یک این بوده است که خودکار فوق العاده روان است بعد نوک آن نازک و بسیار خوش دست است. گفتنی است این خودکار فقط 6500 تومان قییمت دارد و نسبت به قیمتش کیفیت فوق العاده ای دارد. و اینکه رنگ ها موجود از این خودکار مشکی ، آبی ، قرمز ، صورتی ، نارنجی ، سبز ، فیروزه ای و بنفش است.

بهترین خودکار برای مدرسه+خودکار فوق روان نانو آنتی باکتریال

مشاهده قیمت در دیجی کالا


2- خودکار روان و خوش دست پنتر مدل Semi Gel

یکی از بهترین خودکار ها برای جزوه نویسی و نوت برداری این خودکار که کمتر دست شما را خسته می کند و رنگ آن به مرور زمان کمرنگ نمی شود.  قطر 0.7 میلی‌متر این خودکار برای افرادی که می خواهند خطی زیبا داشته باشند بسیار مناسب است. برای خرید و مشاهده قیمت این محصول روی دکمه مشاهده قیمت در دیجی کالا کلیک کنید.

مشاهده قیمت در دیجی کالا


3- خودکار پنتر مدل M and G

یکی دیگر از خودکار های ارزان قیمت ولی با کیفیت بازار که می توانید خریداری کنید و یک روان نویس فوق العاده برای کار های مدرسه است. . قطر نوشتاری این خودکار 0.7 میلی‌متر و از کیفیت ساخت مطلوبی برخوردار است. بدنه‌ی شفاف، جوهر ژله‌ای ضدآب و مقاوم در برابر تغییر رنگ، پوشش لاستیکی در محل قرارگیری انگشتان و هم‌رنگ بودن درپوش و گیره از ویژگی‌های دیگر خودکار پنتر سری M And G است. اگر می خواهید از قیمت و نظرات سایر خریداران این خودکار اطلاع پیدا کنید روی دکمه زیر عکس این خودکار کلیک کنید و از دیجی کالا معتبر ترین فروشگاه اینترنتی ایران با خیال راحت خریداری و استفاده کنید.

مشاهده قیمت در دیجی کالا

3 تا از نظرات کاربران بعد از استفاده این مدل خودکار را در زیر مشاهده می کنید.

  1. کاربر شماره یک
    عالی خیلی خوشگل و روون و پررنگ. هفت دهمه و ضخیم می‌نویسه نسبتا.پر رنگخوشگلروان
  2. کاربر شماره دو
    عالییهههه این خودکار اینم نوشتم جوهرشم دیر تموم میشه
  3. اشکان مولائی خریدار رنگ فیروزه ای این مدل خودکار
    این خودکار برای تمامی استفاده ها عالیه و دقیقا مثل روان نویس،روان و دقیق عمل میکنه و مغزی خودکار هیچ‌گونه خشکی و کندیی نداره. نقاط قوت : 
    حجم جوهرکیفیت جوهرخوش‌دستیرنگ زیبانقاط ضعف : 
    خودکار سیاهش گاها بریده بریده مینویسه ک خیییلی رو مخه

4- خودکار بیک با کیفیت مدل Crystal-M 1401

احتمالا هیچ ایرانی نیست که حداقل یک بار خودکار بیک در دستش نگرفته باشد و با آن آشنا نباشد. و بسیاری بعد از دوران مدرسه و دانشگاه تنها خودکاری که استفاده می کنند خودکار بیک است یک خودکار اقتصادی و با کیفیت است. اگر دنبال خودکار بیک اصل هستید و نمی خواهید نمونه های بی کیفیت این این محصول را تهیه کنید. حتما از فروشگاه معتبر آن را خریداری کنید.

مشاهده قیمت در دیجی کالا

نظرات کاربردی خریداران خودکار بیک مدل Crystal-M 1401

  • کاربر شماره یک
    به نظر من بهترین خودکار ،خودکار بیک هست خودکار ها سالم به دستم رسید و توصیه میکنم. ” متن کوتاه زیر با این خودکار نوشته شده است”
  • خرید خودکار بیک اصل فرانسه
  • کاربر شماره 2 ” محمد مهدی افسری”
    خودکار بیک اصل فرانسه، ممنونم از دیجی‌کالا بابت این محصول بسیار نوستالژی با کیفیت.جوهر خودکار بیک به صورت خمیری است که در زیبا شدن دستخط بسیار به شما کمک می کند.روان بودن خودکارکیفیت اصلبیک اصلا عیبی ندارهخرید از فروشنده : لوازم التحریر یاسرنگ خریداری شده : آبی

5- بسته اقتصادی خودکار سفیر  مدل الوند

اگر دنبال چند رنگ خودکار هستید پیشنهاد می کنم بسته اقتصادی خودکار خودکار سفیر  مدل Alvand (الوند)  را امتحان کنید این بسته شامل 8 رنگ خودکار است که رنگهای آن شامل ( آبی ، مشکی ، سبز ، بنفش ، فیروزه ای ، صورتی و… ) است. اگر شما بخواهید این خودکار ها جدا تهیه کنید با حداقل 10 درصد تا 20 درصد بیشتر هزینه کنید و با خرید این بسته می توانید هم از کفیت خیالتان راحت باشد هم قیمت و هم تنوع رنگ.

خودکار سفیر

مشاهده قیمت در دیجی کالا

نظرات کاربردی خریداران بسته خودکار هشت رنگ سفیر مدل الوند

  1. کاربر شماره یک
    یک خودکار با رنگ های متنوع زیبا ،عالی هست من که خیلی راضیم و قیمتش هم عالیه.و یک خودکار محکم هست .رنگ صورتی وابی کم رنگ خیلی جذابه .سر های خودکار هم رنگ با جوهر قاب خودکار یکی هست .و یه خودکار(هشت رنگ) با قیمت مناسب نسبت به بیرون هست.نوک شون واسه نوشتن عالیه و خط رو زیبا و قشنگ نشون میده .جذاب هست بخرید پشیمون نمی شوید.

خرید خودکار از دیجی کالا

  1. کاربر شماره 2 (پریا توفیق)

عالی بود،طلاییش خیلی خوبه

نقاط قوت : 

بسته بندی خوب

با کیفیت

  1. کاربر شماره سه
    عمولا در خرید خودکارهای داخلی شک دارم ولی این محصول واقعا خوب بود هم روان و هم کیفیت ساختشون خوبه و اینکه رنگش پس از چندبار استفاده خشک نمیشه خداروشکررررر ارزش خرید داره واقعا و قیمتش خیلی مناسبه فقط رنگ طلایی مانندش خیلی جالب نبود شایدم من فکر کردم طلاییه ولی در اصل قهوه ایه در کل راضی و خشنودم ازشون

بهترین خودکار برای مدرسه و دانشگاه با قیمت مناسب


5-  خودکار خوش دست و روان زبرا مدل Z-1 S 2022 

در شماره پنج می خواهیم یکی دیگر از برترین خودکار های موجود در بازار را براساس نظرات خریداران به شما معرفی کنیم و آن ها هم خودکار زبرا است یکی از خودکار هایی که کسانی که اولین بار از آن استفاده کرده اند مشتری دائم آن شده اند. و بطور جزوه بهترین خودکار ها برای مدرسه و دانشگاه است. وزن کم این خودکارها قابلیت حمل آسان را به همراه دارد؛ ضمن اینکه دوام بالا از دیگر ویژگی‌های این خودکار است. بدنه‌ی خودکار موردنظر از پلاستیک ساخته شده است. نوک این خودکار از فلز  ساخته شده و دربرابر فشار بسیار مقاوم است. «زبرا» برندی آشنا در تولید انواع نوشت‌افزار است که از سابقه‌ی خوبی در این صنعت برخوردار است. کیفیت بالا و قیمت مناسب از ویژگی‌های محصولات این برند است. خودکار زبرا مدل Z-1 S با قیمت مناسب و کیفیت خوب خود، می‌تواند به یکی از انتخاب‌های اصلی دانش‌آموزان و دانشجویان تبدیل شود. رنگ های موجود از این نوع خودکار در حال حاضر مشکی ، قرمز و آبی است.

مشاهده قیمت در دیجی کالا

نظرات خریداران بعد از استفاده از خودکار زبرا

  1. کاربر شماره یک (مهدی تقی زاده)

    خودکار خیلی خوبیه و کاملا روان هست. نقاط قوت : 
    روانسبکخوش دست نقاط ضعف : 
    هیچ
  2. کاربر شماره دو ( علی ظهرابی)

    عالیه به نظرم نوکش هم ظریفه و برای افرادی که معمولا باید سریع بنویسن خیلی به درد بخوره نقاط قوت : 
    خوش دستسبک

بهترین خودکار برای جزوه نویسی

  1. کاربر شماره سه
     من اصلا درش رو باز نگذاشتم ولی وقتی 2/3 (دو سوم) جوهر رو استفاده کردم خشک شد نقاط قوت : 
    اصلا به دستم رنگ نمیدادروان و باب میلنقاط ضعف:

    خشک شد

    6- بسته مقرون به صرفه  و 6 رنگ خودکار کیان مدل قابدار

بهترین خودکار ایرانی ، بسته مقرون به صرفه و اقتصادی خودکار کیان مدل قابدار نوک 0.1 میلی متری در شش رنگ جذاب و کاربردی با قیمت فوق العاده ارزان اما بسیار با کیفیت است اصلا به این فکر نکنید که قیمت این کالا پایین است و حتما کیفیت ندارد بلکه این محصول از جمله کالا های باکیفت ایرانی در دسته لوازم التحریر است. خودکارهای کریستالی کیان سایز 7/. میلیمتر با استفاده از بهترین مواد اولیه و با بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز دنیا و با طراحی زیبا و ارگونومیک دارای قابلیت نوشتاری بسیار عالی، روان و یکنواخت بوده و لذت نوشتن سریع و طولانی مدت را برای شما دو چندان می کنداز ویژگی های ممتاز این خودکار که آن را از نمونه های مشابه موجود در بازار متمایز مینماید تمیزی نوشتار آن است. ساختار جوهر این خودکار که از نسل سوم خودکارها یعنی OBG(oil base Gel) می باشد، به گونه ای است که در عین روان بودن و راحتی ، نوشتاری تمیز و بدون ریزش جوهر به مصرف کننده خواهد بخشید و با استفاده از این خودکار دیگر نگران آثار جوهر بر روی دست و پیراهن خود نخواهید بود. علاوه بر موارد فوق، جوهر مصرفی در این خودکار طوری انتخاب شده که همخوانی مناسبی با نگارش الفبای فارسی داشته و از سوی دیگر از لحاظ اقلیمی نیز مناسب استفاده در آب و هوای متنوع ایران می باشد. بطوریکه در گرم ترین و سردترین آب و هوا خللی در عملکرد استاندارد خودکار رخ نمی دهد.خودکارهای کریستالی کیان در 4 رنگ اصلی آبی، قرمز، مشکی، سبز و همچنین در 6 رنگ متنوع دیگر برای سلیقه های مختلف تولید و عرضه می گردد.

مشاهده قیمت در دیجی کالا

نظرات خریدار خودکار کیان بسته 6 رنگ ، بهترین خودکار برای مدرسه و دانشگاه

  1. نظر کاربر شماره یک ( مرصاد محمدزاده)

بهترین خودکار ارزان ، خوبه ، روانه و نسبت به قیمتش با صرفه هست توی تصویر اون خودکار قرمز نیست صورتیه و رنگ بنفش و قهویی اش تیره است (طوری که بنفشش به آبی پررنگ میخوره)

 نقاط قوت :

من قبلا هم مارک کیان داشتم ،مارک خوبی

با صرفه و اقتصادی

نقاط ضعف :

یکی از خودکار ها ظاهر قرمز داره اما در باطن صورتی

  1. کاربر شماره دو (فاطمه حبیبی) 

    واقعا همه چیش خوبه هم خوشرنگه ، هم بسته بندیش خوبه، هم روون و راحته و خیلی ظریف مینویسه به نظرم کاملا ارزش خرید رو داره

خرید خودکار بسته ای

  1. کاربر شماره سه (بهار عرب)
    عالیییییییییی بود پیشنهاد میکنم بخرین نقاط قوت : پس ندادن رنگ روی کاغذرنگ های شادنوک و سر کلف

در این پست شما را با  6 تا از بهترین خودکار ها برای مدرسه و دانشگاه آشنا کردیم. شما می توانید با خیال راحت از بین این خودکار های اقتصادی یکی را انتخاب کرده و از نظر کیفت خیالتان تا حد زیادی راحت باشد چون هزاران نفر آن را خریداری کردند و نظر مثبت داشتند. اگر شما تجربه خرید این مدل خودکار داشته اید برای ما حتما تجربه خود را در قسمت دیدگاه بنوسید در این اوضاع اقتصادی با معرفی محصولات با کیفت و قیمت مناسب می توانیم به هم کمک کنیم و اگر دوست داشتید می توانید لینک این پست را برای دوستان خود ارسال کنید. تا آن ها هم با این مدل خودکار های مناسب مدرسه و دانشگاه آشنا شوید.