طرز تهیه ویفر

طرز تهیه ویفر کاکائویی در منزل

طرز تهیه ویفر کاکائویی در منزل

در این مطلب از سایت تفریحی و سرگرمی نازشو برای شما طرز تهیه ویفر کاکائویی در منزل را قرار دادیم ویفر ها از شیرینی های بسیار مورد علاقه بچه ها هستند همچنین بسیاری ویفر ها را به عنوان عصرانه استفاده می کنند ما در اینجا تلاش کردیم یکی از خوشمزه ترین دستور های تهیه ویفر کاکائویی را برای شما بطور ساده قرار دهیم.

مواد لازم
2 عدد نان میکادو یا نون بستنی
2 بسته بیسکویت پتی بور یا ساقه طلایی
1 لیوان شیر
1 لیوان شکر
150 گرم کره
200 گرم شکلات تخته ای
گردوی خرد شده پسته خرد شده به میزان نیاز

طرز تهیه ویفر کاکائویی در منزل

ابتدا بیسکویت ها رو خرد کنید. توی قابلمه شیر و شکر رو مخلوط کنید و روی حرارت بذارین تا شیر جوش بیاد و شکر کاملا حل بشه. بعد حرارت رو خاموش کنید و کره و شکلات رو اضافه کنید و مرتب هم بزنید تا کاملا یک سس یک دست داشته باشید. حالا این مواد رو با بیسکویت های خرد شده مخلوط کنید بعد هم پسته و گردو رو داخلش ریخته و مخلوط کنید میتونید از کنجد یا مغز بادوم هم استفاده کنید.
حالا توی ظرف مسطح مثلا سینی یک عدد نون بستنی رو قرار بدین و از اون مواد شکلاتی روش بریزید و با کاردک سطحشو صاف کنید و نون بعدی رو روش قرار بدهید.. دقت کنید قسمت برجسته روی مواد قرار بگیره و قسمت صاف نون روی سطح کارتون. بعد هم یه جسم تقریبا سنگین روی نون بذارین و ۱۲ ساعت داخل یخچال قرار بدین و آخر سر با چاقو برش بزنید و نوش جان کنید.