میان وعده سالم

11 میان وعده سالم را بشناسید

11 میان وعده سالم را بشناسید

برای شما در یکی دیگر از مطالب وب سایت نازشو در دسته سلامت نیز 11 میان وعده سالم را قرار دادیم. شاید میان وعده در بین بسیاری از مردم جایگاه خود را از دست داده است یا اینکه با غذا های غیر سالم برای آن استفاده می شود. شاید بحث میان وعده که برای همه افراد مهم می باشد بیشتر نگرانی پدر و مادر ها برای فرزند خود است که فرزندشان برای میان وعده چه بخورد آیا میان وعده های سالم و خوشمزه وجود دارند و چه میان وعده های خوب است همه این مسئله های است که بسیاری از پدر مادر ها به آن فکر می کنند چون متاسفانه مواد غذایی ناسالم یا غیر مفیدی برای میان بسیار در دسترس تر از میان وعده های سالم است اما شما می توانید با یک برنامه ریزی بسیار کمک کنید به اینکه چه فرزندنتان و چه خودتان میان وعده های سالم مصرف کنید که هزینه زیادی هم برای آن نیاز نیست فقط به یک برنامه ریزی نیاز دارد. و این برنامه ریزی بی شک سطح سلامت خانواده را نیز بالا می برد.

 بهترین میان وعده مصرف تنقلات سالم است به عنوان مثال مصرف بادام بسیار مفید است.به این صورت که می‌توان بادام را هر شب در آب خیساند و پوست قهوه‌ای رنگ آن را جدا کرد چون این پوست یبوست می آورد. مصرف بادام تازه که از پوست خشک خود جدا شده و نمکی نیست هر روز به تعداد 10 تا 15 عدد توصیه شده است.

این مطلب هم احتمالا مورد علاقه شما باشه  12 كار ممنوع بعد از غذا خوردن را بشناسید.

میان وعده سالم

همچنین مصرف نان به دلیل داشتن غلات فراوان و کره بادام زمینی نیز یک میان وعده مناسب محسوب می شود.

دیگر میان وعده سالم که می توان مصرف کرد. خوردن مویز به صورت روزانه و به هنگام صبح بسیار مفید است.همچنین مصرف انجیر به خصوص برای کودکان تقویت‌کننده قلب،کبد و مغز است به همین دلیل بسیار بر آن تأکید شده است. مصرف سیب در طول روز یا گاهی به همراه عسل و گلاب تقویت کننده مناسبی محسوب می شود.

مصرف کشمش و بادام به عنوان یک میان وعده توصیه شده است.همچنین خوردن شیر به خصوص از نوع کم چرب نیز یک میان وعده خوب تلقی می شود. در انتها می توان خوردن کاهو، هویج، ذرت و زیتون نیز به عنوان میان وعده سالم مناسب روزانه در نظر گرفت. این میان وعده در طب سنتی بسیار مفید اعلام شده اند.